مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

 

 

من حباب را دوست دارم.
من حباب را با شوقی کودکانه دوست دارم.
چرخ زدنش در باد , بازی رنگها بر پوستش , شفافیتش , سبکبالی و سادگیش را دوست دارم.
من حباب را دوست دارم.
حباب هم چون من دلش پر از هواست.
هوای دوست.
هوای دوست داشتن.
هوای دوست داشتن دوست.
پس این حباب هم پیشکش همهُ دلهایی باشد که پر از هوای کسی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
عشق الکی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
دنیای بچه ها رو دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد