مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

 

 

زندگی را دوست دارم

 

سلام تنها بهونه من واسه زندگی...می دونی که بازم مثل همیشه دلم برات تنگ شده و بازم دارم با این دل بهونه گیر می سازم

نمی دونم چی بگم قبل از اینکه شروع به نوشتن کنم یه دنیا حرف داشتم ولی الان ...؟؟!!

وحید عزیزم... امروز ۱۵۳ روز از اون روز قشنگ و به یاد موندنی می گذره و من عاشق تر از همیشه برای بودن کنار تو ...

می شمارم ثانیه هایی رو که انتظار منوبه دوش می کشن

خسته نیستم آخه می دونم همیشه تو رو کنارم دارم...

وحیدم دوست دارم دیونه وار....

روشنکت

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد