مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

 

 

روی تخته سیاه چشمان من نوشتی دوستت دارم

وجمله تو روی تخته سیاه جان گرفت

و به پرستش رسید

و پرستش اوج یافت و به اشک تبدیل شد...

و اشک جاری شد و تو چون

توان دیدن اشکم را نداشتی صورت ات را برگرداندی

من در این فکرم که گناه تو نیست که از من دوری...

آخر اهورایی را با آدم زمینی چه کار؟

عادت توست که دست نیافتنی باشی و دور از دسترس

چرا که همیشه چیزهای قیمتی نیازمند مراقبتند...

با دست گرم ات اشک هایم را پاک می کنی...

و نمی دانی که با حرارت دست ات حتی می توانی دریای پر تلاطم وجودم را تبخیر کنی...

وهمچنان نمی دانی که چقدر از عشق لبریزم...

و نمی دانی که بی تو هیچ هم نیستم...

حتی هیچ !!!

 

وحید عزیزم دوستت دارم

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مردی با بالهای آهنین و پاهای توربو چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://scramble.blogsky.com

دنیای ما دنیای وارونگی است و برای زندگی در این دنیا باید وارونه بود. در دنیای امروز کسی که از حرفهای لطیف و عاشقانه و آدمهای احساساتی احساس تهوع نکند بیمار است. کسی که می ترسد از این که اسلحه در دست بگیرد بیمار است. کسی که همه را دوست دارد و به آن ها اعتماد می کند بیمار است. کسی که از خیانت نزدیک ترین دوستش نمی ترسد و از آن بیم ندارد بیمار است. کسی که از راه رفتن در خیابان های دودآلود پرهیز می کند بیمار است. کسی که همواره احساسش را در اختیار صداهای گوشخراش قرار می دهد و از آن ها رنجیده می شود بیمار است. کسی که به همه چیز ساده و بی ابهام نگاه می کند بیمار است کسی که به سادگی عاشق می شود بیمار است. کسی که به روش های خشونت آمیز اعتقادی ندارد بیمار است. کسی که مثل گذشته رو در رو دعوا می کند مشت می خورد و مشت می زند و از پشت خنجر نمی زند بیمار است. کسی که فکر می کند علم و ثروت با هم در رقابت اند بیمار است. کسی که به سادگی و بی آلایشی معتقد است بیمار است.کسی که از این مرد آهنین بال و آتشین گام می ترسد و منتفر است بیمار است.
خلبان شکاری
ِY! ID: general_hellish

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد