مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

 

 

وقتی نباشی...وقتی طرح صورتت

آهنگ صدات...احساست...یادت...روبرویم نباشد

وقتی تو حتی خیال هم نباشی...باور کن

باورکن...حتی آن زمان هم میتوانم روی آب

نقاشیت کنم.

چون می دانم دوست داشتن تو معجزه قلب من است

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پیشی(حامد) چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ب.ظ http://akharin-arezoo.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری
مطالب پرمحتوا و خیلی قشنگی داری
اگه قابل دونستی به وبلاگ ما هم سری بزن
اگه اجازه بدی وبلاگ زیبات رو لینک کنم
موفق باشی
باز هم میام
خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد