مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

Click to view full size image

 

ان موسیقی که با تو شنیدم،چیزی بیش از یک موسیقی بود،
و ان نانی که با تو خوردم،چیزی بیش از نان بود،
حالا بی تو،همه چیز محزونم میکند،
انچه روزی زیبا بود،مرده است.

دستهایت زمانی این میز و این نقره را لمس کردند،
و انگشتانت را دیدم که این جام را گرفته بود.
اینها را تو به خاطر نمی اوری،ای عزیز،
و با این حال حس لمس تو بر اشیا همیشه خواهد ماند.

چرا که وقتی از کنار انها می گذشتی، در قلب من بودی
و با دستها و چشمهایت انها را متبرک می کردی.
و انها همیشه در قلبم خواهند ماند
که زمانی تو را می شناختند، ای زیبای فرزانه.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیریت لینک باکس بزرگ سیلور شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ http://silverbox.blogsky.com/

با سلام خدمت شما همکار گرامی
وبلاگ زیبا و کاملی دارید .
شما می توانید با همکاری با ما و عضویت در لینک باکس سیلور بازدید خود را به نحو قابل ملاحظه ای بالا ببرید . با این کار رنکینگ شما در گوگل بالا رفته و به افزایش بازدید وبلاگتان کمک می شود .
لینک باکس سیلور با بازدید ده تا بیست و پنج هزار بازدید در روز از بزرگترین و بهترین لینک باکس های فارسی می باشد .
منتظر تان هستیم .
از امروز به مدت 10 روز به دوستان لینک ویژه داده می شود .
بشتابید .

نمکدون سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود
به وب دوست منم یه سری بزنید
اونم خیلی قشنگ می نویسه
www.navidd.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد