مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

نمیشه از تو یک لحظه جدا شم

که بی تو زندگیم رنگی نداره

تو خورشیدی به داد من رسیدی

زمستونم با تورنگِ بهاره

عشق من تا که تو رو دیدم ناز چشماتو خریدم

واسه ی بودن با تو از همه دنیا بریدم

تواون عشقی که من خوابشو دیدم

توبیداری به آرزوم رسیدم

توگل بودی شگفتی درنگاهم

به دنبال تو من پروانه بودم

.....

عشق من تا که تو رو دیدم ناز چشماتو خریدم

واسه ی بودن با تو از همه دنیا بریدم

 

 

دوستت دارم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پیشی(حامد) پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ق.ظ http://akharin-arezoo.blogsky.com

سلام ممنونم که به ما هم سرزدید
من وبلاگ شما رو لینک کردم تا همیشه داشته باشم
موفق باشین
باز هم میام

پیشی(حامد) جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.akharin-arezoo.blogsky.com

سلامی دوباره ..
کجایید پس ؟ خبری ازتون نیست
من اپدیت کردم
خوشحال میشم دوباره بیای
موفق باشی
باز هم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد