مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

 

 

 

 

تو در کجای جهانی؟دلت در آرزوی دیدن که می تپد؟هوای که را داری؟ دلت پر می کشد که سر بر زانوان و شانه های کسی بگذاری؟

 هوس می کنی دستهای کسی را در تهی دستانت جای بدهی و در چشمانش نگاه کنی؟ می خواهی صدایش کنی و پاسخت دهد؟
دلتنگ ساده ترین نشانه های دلبستگی و دلدادگی نیستی؟
دلتنگ خنده ها و گریه های کسی نیستی؟
دلت تنگِ دوست داشتنِ کسی نیستی؟
...
من دلم تنگ است.من دلتنگم.

من دلتنگ توام شیرینی زندگیم .

وحید عزیزم دوستت دارم

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد