مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

 

یک بار خواب دیدن تو...

  به تمام عمر می‌ارزد

  پس نگو...

  نگو که رویای دور از دسترس،

  خوش نیست...

  قبول ندارم

  گرچه به ظاهر جسم خسته است،

  ولی دل دریایست...

  تاب و توانش بیش از اینهاست.

  دوستت دارم

  و تاوان آن هرچه باشد

 باشد...

 

وحید عزیزم دوستت دارم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.hamid-love1985.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری یه سری به وبلاگ من بزن مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد