مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

مهربون من...عشق من

دوستت دارم تا بی نهایت ها ...تا جایی که خورشید و آسمان دست به دست هم می خوانند از عشقمان ...دوستت دارم وحید عزیزم

 

عشق را معصومیت و نجابتش عشق می کند ...

عشق را نگاه من و تو عشق می کند...

به چشمهای هوس آلودی که به استقبال عشق آمده اند بگویید از همان راه آمده باز گردند که عشق هرگز در قاب چنین چشمهایی نخواهد نشست . به قلبهای حقیری که در پی عشق می گردند بگویید عشق حس بزرگیست حتی اگر هم بخواهد در خانه تنگ دلشان جا نمی گیرد. به آنها که سخت می بخشند ،سخت می بخشایند ، دیر می گذرند ، بگویید آنکس که دیکته ساده " مهر" را نمی تواند بنویسد او را چه به سرودن غزل هزار بیتی عشق ... عشق نه اسیر می کند ، نه اسیر می شود ، نه تمنا می کند ، نه بی خیال می شود ...

 

 

                                                         عشق من** وحید من** دوستت دارم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد